PIERWSZE URODZINY BLOGA

Dzisiaj są pierwsze urodziny bloga? Że co? 
Naprawdę w to nie wierzę... Ten rok minął zdecydowanie za szybko. Nigdy nie spodziewałabym się, że dzięki temu blogowi poznam tylu cudownych ludzi i zdobędę tak wielu genialnych czytelników. Gdyby rok temu ktoś mi powiedział, że mój blog zdobędzie jakąkolwiek popularność - wyśmiałabym go. Poważnie.

(uznajmy, że zamiast "Harry" na torcie znajduje się "Czas dla książki")


Chciałabym wam wszystkim serdecznie podziękować. Dokładnie każdemu, kto choć raz przeczytał jeden z moich postów. Naprawdę doceniam wasze komentarze i jest mi niezmiernie miło, gdy czytam każdy z nich.
Czytelnicy mojego bloga - tak Wy! Jesteście dla mnie ogromną motywacją. Z całego serca wam dziękuję.

To by było na tyle. Chciałabym napisać zdecydowanie więcej, jednak w takich chwilach brakuje mi po prostu słów. Kolejny raz w tym króciutkim poście pojawia się to słowo:

DZIĘKUJĘ!
DZIĘKUJĘ ZA TEN WSPANIAŁY ROK!


13 komentarzy:

  1. Gratuluję i 100 lat dla bloga! :)
    Życzę kolejnych sukcesów i mnóstwa czytelników!
    Ściskam,
    Klaudia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Happy birthday to you (śpiewam) ^^
    Powodzonka w następnych latach prowadzenia bloga bo jestem pewna, że się nie poddasz. Więcej wszystkiego: postów, pomysłów, czytelników i przede wszystkim książek :)
    Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tego pierwszego roku i życzę, abyś obchodziła jeszcze nie jedne urodziny bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pierwszego roku bloga. Życzę dalszych sukcesów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Życzę Ci byś miała dużo cierpliwości do blogowania, by wena Cię nie opuszczała nawet na krok, a książki same przybywały do Twojego domku :)
    Pozdrawiam,
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pierwszego roczku i mam nadzieję i życzę
    żeby było ich coraz więcej :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszego! Weny w pisaniu i samych świetnych pomysłów!

    http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czas dla książki , Blogger