w poszukiwaniu czasu dla książki


Żyję. W dodatku nie czytam. I niewyobrażalnie mi tego mi brakuje.
Brakuje mi tych godzin spędzonych nad książkami. Brakuje mi każdych przeżywanych emocji wraz z bohaterami. Brakuje mi mnie jako, po prostu, czytelnika.
Co brzmi trochę niedorzecznie, zważając na fakt, że mam w swoim pokoju setki książek, do których mogłabym po prostu podejść i bez wahania sięgnąć tę jedną, najbardziej mnie interesującą. Robię to, jednak tak niebywale rzadko, że  c h o l e r n i e  mnie to frustruje. Ale nie chcę sięgać po książki z przymusu.

Wydaje mi się, że na tym zakończę moje narzekanie na to, jak moje życie czytelnicze jest beznadziejne (bo inaczej tego nazwać nie mogę). Post powstał dla części czytelników, którzy być może zastanawiali się, co się ze mną stało i dlaczego przestałam się udzielać na blogu oraz innych mediach społecznościowych. Zdaję sobie sprawę z tego, że większość z nich zapewne już tu nie zajrzy, jednak liczę na to, że część z nich pojawi się na blogu po raz kolejny, aby przeczytać moje słowa i zaczekać jeszcze trochę na post o tematyce książkowej (ja również błagam, aby się pojawił).


niech ta plejlista sprawi, że ten post będzie ciekawszy
do następnego!


17 komentarzy:

  1. jedyne co teraz czytam to sofokles i homer więc rozumiem twój ból ;')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja "zbrodnia i kara", ale powiem Ci, że idzie mi całkiem nieźle. :D

      Usuń
  2. Jakoś się poprawi :( U mnie też nie jest najlepiej z czytaniem :/

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tu nowa i wołam nie poddawaj się.Choćby zajrzyj na mojego bloga i może coś cię natchnie:)))
    Pozdrawiam.
    czytanestrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ♥ wpadam tu od czasu do czasu, żeby dowiedzieć się co u ciebie i nawet nie wiesz jak bardzo się ucieszyłam, kiedy zobaczyłam ten post!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Book Princess

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam twój nastrój, ponieważ przeżywam to samo :( nie ma nic dobrego w otworzeniu książki i tej niechęci do przeczytania czegokolwiek

    https://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wrażenie, że teraz (niestety) większość czuje podobnie :|
    Dlatego też chyba zacznę odliczać do grudnia i przerwy świątecznej, a najlepiej to już do ferii!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam coraz mniej czasu. Chyba czas się przesiąść na ebooki ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Od początku roku szkolnego mnie też jest ciężko znaleźć czas na czytanie czegokolwiek poza lekturami, jednak jakoś daję radę. Odliczam jednak czas do przerwy świątecznej i mam nadzieję, że wtedy uda mi się poczytać więcej, na luzie i bez zamykających się ze zmęczenia oczu. Trzymaj się! :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  9. W dzisiejszych czasach czasami bardzo trudno znaleźć czas na książkę... Mam nadzieje, że jednak znajdziesz czas na bycie czytelnikiem i przeczytanie kolejnej, niesamowitej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlatego ludzie nie znajdują czasu na książki bo dla ludzi na pierwszym miejscu jest hajs.

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest straszne, że ludzie nie mają czasu na czytanie a później się wszyscy dziwią, że jest takie zacofanie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czas dla książki , Blogger