Konkurs z biletami na Targi Książki w Krakowie // Powody, dla których warto pojechać na targi książki

Założę się, iż chociaż raz pomyśleliście o chęci udziału w Targach Książki. W końcu to świetna impreza dla osób kochających książki i nie wyobrażających sobie bez nich życia. Jakie są jednak główne powody, dla których bez dwóch zdań powinniśmy się  wybrać na tego typu targi? Szczegóły jak zwykle poniżej!


Atmosfera na targach jest niesamowita! Wszędzie wokół nas masa książek, różnorodne zakładki i gadżety książkowe. Uwierzcie mi, że dla takiego klimatu warto jest wytrzymać te dzikie tłumy i brak powietrza.

Jestem pewna, iż większość znajomych ma już dość Waszej obsesji i ciągłych rozmów na temat książek. Co może być lepszego od poznania nowych osób równie zainteresowanych magicznym światem literatury? 

W poprzednim roku to właśnie dzięki wymianom zdobyłam sporą ilość książek. Nie dość, że jest to świetna inicjatywa pozwalająca znaleźć "drugi dom" pozycjom, które niezbyt przypadły nam do gustu, to w dodatku zamiast nich możemy odszukać te, którymi rzeczywiście jesteśmy zainteresowani! Więc taka jest moja rada do Was wszystkich - jeśli wybieracie się na targi, koniecznie weźcie udział w wymianach książkowych!

Nie oszukujmy się - wybierając się na jakiekolwiek targi książki oczekujemy cen, które wręcz powalą nas na kolana i pozwolą zabrać ze sobą masę książek. Najczęściej nasze wyobrażenia w zderzeniu z rzeczywistością wypadają słabiej, są jednak przypadki (owszem, są!) gdy wydawnictwa zaskakują nas obniżką -50% lub kilkunastoma pozycjami w cenie 10 złotych.

A jakie są Wasze główne powody, aby pojechać na targi książki? Koniecznie podzielcie się nimi w komentarzu!


Przejdę teraz do tego, co prawdopodobnie interesuje Was najbardziej, czyli konkursu zorganizowanego wraz z Targami Książki w Krakowie. Bez przedłużania, do wygrania są:


1. Napisz w komentarzu, że się zgłaszasz.
2. Zaobserwuj publicznie mojego bloga oraz napisz nazwę pod jaką go obserwujesz.
Konkurs jest tylko i wyłącznie dla obserwatorów!
3. Napisz swój e-mail. Tak będzie mi łatwiej się z Tobą skontaktować, jeśli wygrasz.
4. Jeśli chcesz otrzymać dodatkowy los, co równa się z większą szansą na wygranie książki: 
KONKURS TRWA OD 2 PAŹDZIERNIKA DO 23 PAŹDZIERNIKA DO GODZINY 21:00. 
Postaram się, aby wyniki pojawiły się już na drugi dzień. Wysyłka tylko na terenie Polski.
Wygrywają 2 osoby wybrane poprzez losowanie.
Targi Książki w Krakowie odbywają się od 27 do 30 października.

Serdecznie dziękuję Targom w Krakowie za sponsorowanie tego konkursu!



Mam nadzieję, że chętnie weźmiecie udział w tym konkursie i powody, które wymieniłam na początku tego posta utwierdziły Was w przekonaniu, iż warto jest uczestniczyć w przeróżnych targach książki. 
Już na sam koniec życzę Wam powodzenia, niech szczęście Wam sprzyja!

Uczestników konkursu na blogu losowałam wraz z uczestnikami konkursu na Instagramie.
Oto wyniki:



6 komentarzy:

  1. Na krakowskich targach mnie nie będzie, gdyż mam kilkaset kilometrów i brak możliwości dojazdu, ale na wrocławskie ślinka mi cieknie. Jeśli okaże się, że ktoś z moich internetowych znajomych pojedzie to chyba i ja zacznę prosić rodziców, by mnie tam zawieźli. Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia wszystkim uczestnikom :) dlaczego wszystkie targi są zawsze tak daleko ode mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś w koncu muszę się zmobilizować, by pojechać na to wydarzenie, a Kraków przecież tak blisko ode mnie :).

    http://thebooksandclouds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga jako: Wiktoria Guziewicz
    Mail: vicky-7@o2.pl
    Lubię na fb jako: Dagmara Męcina
    Obserwuję na IG jako: wiktoriaguziewicz

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, ale zazdroszczę osobom, które tam będą. Ja akurat mam zaplanowane na tamten weekend warsztaty teatralne, z których oczywiście nie zrezygnuję. Może za rok uda mi się być. Na razie byłam na wrocławskich i już wtedy mi się podobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się! Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga pod nazwą: Karolina Kucia
    Obserwuję na IG jako: kanaxlove
    Lubię na fb jako: Karolina Kucia
    mój mail to: kucia.karolina155@gmail.com

    Mam nadzieję, że w końcu uda mi się coś wygrać :'D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czas dla książki , Blogger