Wrap up, listopad

Przysięgam wam, że ostatnie tygodnie były jednymi z najgorszych w moim "szkolnym życiu". Nauka, nauka i jeszcze raz nauka...
Dlatego też tak późno publikuję ten post.
Cześć! Dziś przychodzę do was z listopadowym wrap up'em. Tak, zdaję sobie sprawę z tego, że powinnam zrobić ten post już prawie dwa tygodnie temu, jednak najzwyczajniej w świecie nie miałam czasu. Poważnie, nawet o kilka minut czasu wolnego w moim przypadku było bardzo trudno.
Na szczęście jest już dużo lepiej i mam możliwość pisania jakichkolwiek postów oraz leniuchowania (a to kocham najbardziej).
Zeszłam z tematu... TAK PREZENTUJE SIĘ MÓJ LISTOPADOWY STOSIK:


"Ogień i woda", Victoria Scott (363 s.)
"Igrzyska śmierci", Suzanne Collins (350 s.)
"Dary Anioła: Miasto Popiołów", Cassandra Clare (444 s.)
Pierwsze opowiadanie "W śnieżną noc", Maureen Johnson (116 s.)
Co w sumie daje nam 2 444 strony w całym miesiącu
i
102 strony dziennie.
Ten miesiąc mogę zdecydowanie uznać za udany. Nie tyle z powodu ilości przekartkowanych książek - chodzi głównie o jakość. Przeczytałam tak wiele fantastycznych książek i każda bardzo mi się podobała. Bez wątpienia, dwoma największymi zaskoczeniami miesiąca były książki "Ogień i woda" oraz "Endgame. Wezwanie". Naprawdę nie spodziewałam się po nich czegoś tak genialnego!

Na końcu  chciałabym wspomnieć o czymś kompletnie nie na temat, czyli o płycie The Weeknd "Beauty Behind The Madness". Jestem w niej zakochana i postanowiłam, że przy okazji podzielę się z wami dobrą muzyką. Koniecznie przesłuchajcie tę płytę!

A jak wyglądają wasze stosiki w listopadzie? Jesteście zadowoleni ze swoich wyników?
Czy podoba wam się polecona przeze mnie płyta The Weeknd?

19 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogień i woda, ta książka siedzi mi w głowie! Bardzo chcę ją przeczytać. Z Twojego stosiku czytałam Dotyk Julii i Miasto popiołów, obie te książki mi się podobały:) Co do zespołu to go nie znam, jednak chętnie posłucham sobie ich piosenek:) Pozdrawiam!Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rzeczy czytałaś. Jak ci się podobało - Dotyk Julii?
    Obserwuję i zapraszam do siebie,

    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest świetna, jednak przesłodzony wątek miłosny był dla mnie dużym minusem. Czytając "urocze" chwile dwójki bohaterów zbierało mi się na wymioty.:) Na szczęście dowiedziałam się, że w następnych częściach nie ma już ich tak wiele... Dzięki Bogu.
      Warner skradł moje serce.♥

      Usuń
  4. O wszystkich z tych książek słyszałam wiele dobrych opinii, a jedną z nich jak na razie udało mi się przeczytać (chociaż nie zaprzeczam, że któraś z pozostałych znajdzie się w moim najbliższym książkowym zamówieniu :D ). Gratulacje tylu przeczytanych stron i powodzenia w grudniu! :)

    Zapraszam : ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik, gratuluję! Faktycznie udało Ci się przeczytać ciekawe książki. No i widzę na tym stosiku pierwsze tomy dwóch cudownych trylogii - Igrzysk Śmierci i Dotyku Julii :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przez szkołę nie mam czasu na czytanie :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dotyk Julii świetna książka, choć według mnie, ostatni tom najlepszy. Ogień i woda, właśnie zamówiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, a się ostatnio znowu przestałam uczyć i w ogóle obrzydła mi nauka.
    Jeszcze pól roku temu byłam prawie kujonem.
    Cudowne książki *-* Nie czytałam żadnej, ale każdą bym chciała. Może przeczytam "Ogień i woda" :)A nie chwila czytałam "Dotyk Julii" ale książka dla mnie była słaba dlatego mało co pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na prawdę świetny wynik! Gratuluję ;)

    Pozdrawiam,
    Księgarz Cmentarny

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację :D Polecam "Dotyk Julii" Czytałam go już bardzo dawno temu, ale pamietam ze pochłonęłam całą ksiazkę w jeden dzień. Co do reszty, to "Miasto popiołu" średnio mi się podobało, ale tragedii nie było. "Igrzysk śmierci" nie czytałam i ogólnie nie jestem wielką fanką.. Tak wiem.. Też się dziwie :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam tylko W śnieżną noc :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, bardzo dużo przeczytałaś! I dużo ciekawych pozycji, bardzo chciałabym przeczytać "Ogień i wodę" i "Endgame" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dużo udało Ci się przeczytać. Z Twojej listy mam już za sobą kilka książek - Miasto popiołów, Endgame, Dotyk Julii, Igrzyska śmierci. Gratuluję świetnego wyniku i cudownych lektur w grudniu :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Same cudeńka! :D
    Niektóre znam, niektóre mam w planach także jest dobrze :D

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod mega wrażeniem ilości stron:)
    Tak trzymać!
    Pozdrawiam:)
    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Od pewnego czasu zbieram się do przeczytania "Ogień i woda" Polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej! Ta książka bardzo miło mnie zaskoczyła i nie mogę doczekać się kolejnych tomów. Nie zwlekaj i jak najszybciej ją przeczytaj.:)

      Usuń
  17. Wiele z tych książek mam już za sobą i bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czas dla książki , Blogger